مرکز آموزش تهران هاست

حرفه ای تر شوید

ترفند ساخت ایمیل یاهو

در این پست که توسط مرکز آموزش تهران هاست تهیه شده است نحوه ساخت ایمیل در یاهو توضیح داده شده است.

مدتی است که ساخت ایمیل یاهو برای کاربران ایرانی مسدود شده است و برای ساخت آن یک شماره تلفن درخواست می کند اما متاسفانه در لیستی که باید شماره ها را انتخاب کرد کد 98 که برای ایران است مشاهده نمی شود.
در این ترفند که بیشتر شبیه به تغییر سورس خروجی صفحات وب است می توان کد 98 ایران را اضافه کرد و به راحتی ایمیل مورد نظرتان را بسازید.

جهت نمایش تصاویر در سایز اصلی رو آنها کلیک کنید.

* به گفته راهنمای یاهو زمانی که شما رمز خود را فراموش کنید می توان با استفاده از این شماره آن را بازیابی کنید:

ساخت ایمیل یاهو

 

این آموزش در مرورگر Firefox صورت پذیرفته است.

ابتدا به صفحه ساخت ایمیل در یاهو (اینجا) بروید در این بخش از شما اطلاعات نام، نام خانوادگی و ایمیل موردنظر را در خواست می کند.
در قسمت بعد باید یک رمز برای ایمیل خود تعیین کنید، توجه  داشته باشید که این رمز باید پیچیده باشد، به این معنی که از کلمات و حروف کوچک و بزرگ و همچنین اعداد و علائم تشکیل شده باشد که می توانید از برنامه های ساخت رمز یا Password Generator استفاده کنید.
در بخش بعد باید کد کشور و شماره تلفن همراه را وارد کنید که مطابق شکل، ابتدا کشور مورد نظر را انتخاب کنید(هر کشوری که دوست دارید) سپس روی نام آن کشور کلیک راست کنید:

ساخت ایمیل یاهو

پس از انتخاب گزینه Inspect Elements وارد کادری مشابه تصویر زیر می شوید و مطابق تصویر روی  کلیک کنید:

ساخت ایمیل یاهو

همانطور که مشاهده می کنید بنده در اینجا کشور “بریزیل” را انتخاب کرده ام که مطابق تصویر زیر شما گزینه ها تنظیم کنید.

ساخت ایمیل یاهو

حتی می توانید در قسمت 2 نام “Brazil”  به کشور عزیزمان “Iran”  تغییر دهید. در اینجا کار افزودن کد ایران به پایان رسید و شما می توانید کادر Developer را ببندید.

سپس شماره مورد نظرتان وارد کنید مانند “9121234567”

سال،ماه و روز تولد را وارد کنید.

در قسمت بعد هم می توانید به همین روال شماره موبایل را تغییر دهید؛ البته وارد کردن شماره در این قسمت اختیاری است و نهایتا برای ساخت ایمیل روی “Create account” کلیک کنید.