مرکز آموزش تهران هاست

حرفه ای تر شوید

در این مطلب سعی کرده ایم چند دامنه ارزان را معرفی کنیم. البته قیمت های معرفی شده در این مطلب ممکن است با توجه نرخ دلار و یا سیاست فروشنده قیمت ثبت این دامنه ها متفاوت باشد.

دامنه های ارزان

لیستی از دامنه های ارزان :

.IR : دامنه های IR برای کشور ایران هستند و قیمت این دامنه ها با توجه به اینکه فروشنده آن را به ریال پرداخت می کند معمولا ثابت است. تمام دامنه های آی آر در ایرنیک ثبت و تایید می شوند و مبلغ ثبت این دامنه در ایرنیک 14400 تومان می باشد که در صورتی که از نمایندگان ایرنیک دامنه ها پرداخت شوند این قیمت بسیار پایین تر می باشد. قیمت ثبت دامنه توسط نمایندگان ایرنیک معمولا از 3600 تا 7000 تومان می باشد.

 

دامنه های org , biz , in, .asia ,.info در زمان فروش ویژه مراکز ثبت دامنه :

قیمت ثبت این دامنه ها معمولا حدود 9 تا 13 دلار می باشد که البته در زمان فروش وِیژه قیمت ثبت آنها حدود 3 تا 8 دلار می باشد. این دامنه ها معمولا شامل این تخفیف هستند. البته این تخفیف ها فقط برای ثبت می باشند و برای تمدید باید هزینه کامل آن پرداخت شود.

توجه داشته باشید که پسوند های رایگانی نیز وجود دارند که در اینجا می توانید آنها را مشاهده کنید.

2 دیدگاه

  1. younes

    با سلام خدمت دوستان
    این ایرنیک که میگید دقیقا میتونید ادرسش رو بگید ؟
    چون من یه دامنه میخوام بخرم و حالا که میگید اینقدر ارزونه میتونید ادرسش رو بگید ؟

    • admin

      توجه داشته باشید که اگر از طریق سایتی مانند تهران هاست در این لینک خریداری کنید ارزان تمام خواهد شد. اما اگر مستقیم از طریق سایت nic.ir خریداری کنید تقریبا قیمت آن سه برابر خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.