مرکز آموزش تهران هاست

حرفه ای تر شوید

مرورگر های قدیمی هم مشکل سرعت دارند و هم مشکل نمایش دادن سالم سایت. همچنین امنیت این مرورگر ها بسیار پایین می باشد.

آیا می دانید یک طراح سایت همیشه نگرانی در مورد بازدیدکننده هایی که از مرورگر های قدیمی استفاده می کنند دارد ؟ و ممکن است زمان زیادی برای نمایش سالم سایت خود در این مرورگر ها صرف نماید؟

بروز رسانی مروگر

آیا می دانید با استفاده از یک مروگر قدیمی همیشه مشکل نمایش سالم سایت ها را دارید ؟ آیا می دانید امنیت کارت های بانکی شما در اینترنت در خطر می باشد؟ آیا می دانید بسیاری از سرویس های سایت های جدید در مروگر های قدیمی پشتیبانی نمی شوند؟

متاسفانه عدم اطلاع کافی بازدید کننده ها در مورد مروگر های اینترنت دلیل این مشکل می باشد. راه حل چیست؟ مرورگر خود را آپدیت (بروز) کنید.

با بروز کردن مروگر خود هم امنیت بیشتری دارید و هم می توانید سایت ها را بهتر مشاهده کنید.

چگونه مروگر خود را بروز کنیم ؟ این بستگی به مرورگر شما دارد. بعضی از مروگر ها قابلیت آپدیت یا بروز رسانی خودکار دارند و بعضی از آنها باید با دریافت فایل جدید و نصب آن بروز شوند. مروگر مانند internet explorer هم متاسفانه امکان بروز رسانی خودکار ندارد.

چگونه internet explorer را آپدیت ( بروز ) کنیم ؟ برای آپدیت اینترنت اکسپلورر می توانید به سایت ماکروسافت مراجعه کنید از قسمت downloads روی گزینه Internet Explorer کلیک کنید و سپس این سایت با توجه به نسخه ویندوز شما مروگر جدید خود را به شما معرفی می کند. همچنین شما می توانید از قسمت آپدیت ویندوز مروگر اینترنت اکسپلورر خود را آپدیت کنید

کدام مرورگر اینترنت را نصب کنیم ؟ این به شما بستگی دارد که با کدام بهتر بتوانید کار کنید و مورد علاقه شما باشد. بسیاری افراد مروگر فایرفاکس را پیشنهاد می دهند. بسیاری هم ورژن جدید Internet Explorer و google chrome.

شما می توانید با مراجعه به سایت فایرفاکس و یا گوگل کروم آخرین ورژن (نسخه) این مرورگر ها را دانلود کنید.

همچنین برای بروز رسانی مرورگر ها یا می توانید از منو آپدیت آنها استفاده کنید و یا آخرین نسخه آن را دانلود و نصب کنید.

 

 

6 دیدگاه

  1. کامی

    سلام خسته نباشید.چجوری میتونم فایر فوکس و بروز رسانی کنم بدونه اینکه ازم بخواد نسخه جدید اینترنت دانلود منینجر نصب کنید.چون idm کرک شدست اگه بخوام مرورگرمو ابدیت کنم idm تنظیماتش بهم میریزه.لطفا راهنمایی کنید.منتظر راهنماییتون هستم.با تشکر از شما

    • admin

      سلام
      از منو help گزینه about firefox

  2. یسنا

    از مطلب مفیدتون متشکرم
    موفق باشید

  3. امیر

    ممنون از مطالب مفیدتون خیلی کمکم کرد

  4. معصومه

    سلام خسته نباشیدآیا برای نصب اینترنت اکسپرورر باید نسخه ی قبلی شوکه توی کامپیوتر هست رو حذف کنم حتما.

    • محمد جواد مافی

      خیر نیاز به حذف ورژن های قدیمی نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.