مرکز آموزش تهران هاست

حرفه ای تر شوید

اگر از هاست اشتراکی با کنترل پنل پلسک استفاده می کنید (هاست ویندوز تهران هاست از کنترل پنل هاست پلسک بهره می گیرد) در صورتی که مدیر هاست شما امکان مربوطه را فعال کرده باشد با راحتی چند کلیک می توانید نسبت به نصب اس اس ال رایگان در هاست پلسک خود اقدام نمایید.

نحوه ی نصب اس اس ال رایگان در هاست پلسک

برای نصب اس اس ال رایگان در هاست پلسک خود بلافاصله پس از وارد شدن به پنل هاست خود از آیکن های مدیریتی که در پنل شما وجود دارد به بخش Hosting Setting رفته و از بخش Security تیک گزینه ی SSL/TLS support  را زده و دکمه ی ok در پایین را کلیک کنید تا تغییرات ذخیر شوند.

نصب اس اس ال رایگان در هاست پلسک

پس از اعمال تغییر شما به صفحه ی قبل باز می گردید که این بار می بایست روی Let’s Encrypt کلیک نمایید و با وارد کردن ایمیل خود و زدن تیک گزینه های دیگر که اختیاری است و توصیه می شود که آنها را بزنید نهایتا روی install کلیک نمایید تا اس اس ال بر روی هاست ویندوز شما فعال گردد.

پس از آن جهت اطمینان از نصب اس اس ال رایگان در هاست پلسک سایت خود را با https باز کنید.

بسیاری از مرورگرها علامت قفل سبز رنگ را در کنار آدرس سایت شما به نمایش خواهند گذاشت.

اس اس ال رایگان لتس اینکریپت یکی از بهترین انتخاب ها جهت فعال سازی گواهی نامه ی اس اس ال روی سایت می باشد و فعال کردن به روش بالا مهمترین مزیتی که دارد این است که  اولا اس اس ال بسیار ساده تر از روشهای دیگر فعال خواهد گردید و ثانیا دیگر لازم نیست هر سه ماه یک بار مجددا مراحل فعالسازی را جهت تمدید گواهی نامه اس اس ال تکرار کنید.

ضمنا اس اس ال رایگان را برای تمام ساب دامنه های خود نیز به روش بالا می توانید نصب کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.