مرکز آموزش تهران هاست

حرفه ای تر شوید

با استفاده از ویندوز های اصلی امنیت بیشتری داشته باشید.

متاسفانه در ایران به تنها چیزی که اهمیت داده نمی شود کپی رایت است. تعداد زیادی از مردم همیشه سعی می کنند بهترین سخت افزار را خریداری کنند اما هیچ وقت به استفاده از یک سیستم عامل اصلی فکر نمی کنند.

استفاده از ویندوز اصلی یا لینوکس برای امنیت بیشتر
آیا می دانید سرعت یک ویندوز اصلی ممکن است بیشتر باشد ؟

آیا می دانید استفاده از ویندوز های کرک شده بسیار خطرناک است و ممکن است همراه با کرک ویندوز از نرم افزار های جاسوسی استفاده شود ؟ آیا می دانید اطلاعات شما در خطر است؟

آیا می دانید در ویندوز های کرک شده معمولا امکان بروز رسانی ندارید؟ آیا از تعویض ویندوز خسته نشده اید؟

استفاده از ویندوز کرک شده فقط یک مزیت دارد آن هم خارج نشدن ارز از کشور.

افرادی می گویند ویندوز کرک استفاده می کنیم چون نمی توانیم زیاد هزینه کنیم اما نمی دانند چه وقتی و چه هزینه هایی در آینده خرج رفع مشکلات ویندوز های کرک شده می کنند. افرادی می گویند لینوکس استفاده کنید. سیستم عامل لینوکس یک سیستم عامل رایگان و اپن سورس می باشد اما از مشکلات آن دریافت نرم افزار های مخصوص لینوکس می باشد. افرادی هم می گویند خرید نسخه اصلی را پیشنهاد می کنند.

راه حل چیست ؟
اگر می توانید از سیستم عامل لینوکس استفاده کنید که هم رایگان است و هم اپن سورس

اگر امکان استفاده از سیستم عامل لینوکس برای شما وجود ندارد سعی کنید نسخه اصلی ویندوز را خریداری کنید. باور کنید استفاده از ویندوز اصلی بسیار بهتر است. این ویندوز ها را ماکروسافت پشتیبانی می کند و دیگر نیازی به دریافت کرک های جدید ندارید. البته مشکلاتی هم برای خرید از ایران وجود دارد.

چه نسخه ای از ویندوز را خریداری کنیم ؟ لطفا همیشه بروز باشید! با خرید نسخه های جدید ویندوز هم بروز باشید ، و هم امنیت بیشتری داشته باشید. شما می توانید از امکانات جدید استفاده کنید.

قیمت ویندوز چقدر می باشد؟ قیمت لایسنس های ویندوز بسیار متفاوت می باشد و شما باید قبل از خرید حتما تحقیق کنید. این قیمت به نسخه ویندوز ها ، پشتیبانی آنها ، شرکت ارائه کننده این لایسنس ها در ایران ،نرخ ارز ، تحویل فیزیکی و … بستگی دارد.

قیمت ویندوز ممکن است از 50 هزار تومان تا 500 هزار تومان و بیشتر باشد. در صورت امکان از سایت های مطمئن لایسنس خود را خریداری کنید و ویندوز خود را از سایت ماکروسافت دانلود کنید.

1 دیدگاه

  1. بدنسازی

    من تهران هاست رو تایید می کنم سرعت خیلی خوبی داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.