مرکز آموزش تهران هاست

حرفه ای تر شوید

ضمن تشکر از اعتماد و همراهی 4 ساله ی شما با گروه نجواهاست به اطلاع می رسانیم از عید سعید فطر نام و آدرس اینترنتی گروه نجواهاست به تهران هاست تغییر پیدا خواهد کرد.

توجه داشته باشید مدیریت یا مالکیت نجواهاست تغییری نمی کند و این ایمیل فقط برای تغییر نام بوده و تنها جنبه ی اطلاع رسانی دارد.
لذا بعد از عید سعید فطر آدرس نجواهاست به تهران هاست انتقال پیدا می کند. که البته تا مدتی حتی با وجود وارد کردن آدرس قدیم به طور خودکار به آدرس جدید منتقل خواهید شد.
تمام اطلاعات در پورتال نجواهاست به پورتال جدید انتقال داده می شود و نیازی نیست مجدد در سایت عضو شوید.
همچنین در حال حاضر نیازی به تغییر DNS ها نمی باشد و سایت هایی که قبل از این تاریخ از نجواهاست سرویس دارند با دی ان اس های نجواهاست بدون مشکل کار می کنند و برای سرویس های جدید از DNS های جدید که در ایمیل مشخصات میزبانی وب برای مشتریان جدید ارسال می شود باید استفاده کرد.

همچنین 10 مرداد، ورود به چهارمین سال فعالیت نجواهاست را گرامی می داریم و در آینده با نام تهران هاست تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا با قدرت بیشتر در خدمت شما مشتریان عزیز باشیم

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانید از قسمت ارسال درخواست پشتیبانی در پورتال نجواهاست و یا با شماره تلفن های 02166847775 و 09124247152 با ما تماس بگیرید
با تشکر و احترام

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.