مرکز آموزش تهران هاست

حرفه ای تر شوید

در صورتی که قصد دارید دامنه خود را به وبلاگ خود وصل کنید ابتدا باید بررسی کنید که سرویس وبلاگدهی شما قابلیت اتصال دامنه داشته باشد. در صورتی که سرویس وبلاگ شما امکان اتصال دامنه داشته باشد می توانید با تغییر دی ان اس های دامنه و اضافه کردن آن به پنل وبلاگ دامنه را به وبلاگ خود وصل کنید.

برای اتصال دامنه به وبلاگ ابتدا باید دی ان اس های دامنه خود را به سرویس وبلاگدهی خود تغییر دهید.

برای تغییر دی ان اس دامنه باید از کنترل پنل دامنه خود اقدام کنید. پنل دامنه باید توسط شرکتی که دامنه را ثبت کرده است به شما ارسال شود. توجه داشته باشید دامنه های IR در ایرنیک مدیریت می شوند.

در ادامه لیست دی ان اس های سرویس های وبلاگدهی که قابلیت اتصال دامنه را دارند نوشته شده است.(توجه داشته باشید امکان ثبت دامنه در سایر سرویس ها در صورتی که پنل آن این امکان را داشته باشد وجود دارد و این لیست کامل نیست)

توجه داشته باشید ممکن است با بروز شدن پنل این سرویس ها و یا تغییر سرور روش اتصال دامنه تغییر کند. قبل از اتصال دامنه حتما از پشتیبانی سرویس خود درخواست ارسال اطلاعات جدید را ارسال کنید و یا از آموزش های موجود در سایت اصلی سرویس وبلاگ خود استفاده کنید.

بلاگفا :

دی ان اس ها : NS20.OURIRAN.NET و NS21.OURIRAN.NET

آموزش اتصال دامنه در بلاگفا : پس از تغییر دی ان اس از پنل وبلاگ روی قسمت دیگر امکانات…/اتصال دامنه به وبلاگ کلیک کنید و نام دامنه و سایر مشخصات خواسته شده را وارد کنید.

میهن بلاگ :

دی ان اس ها : ns3.mihanblog.com و ns4.mihanblog.com

آموزش اتصال دامنه در میهن بلاگ : در پنل خود بر روی “دامین” و سپس  “اتصال” کلیک کنید تا بتوانید در فیلدی با نام “دامنه ” آدرس دامنه خود را وارد کنید و سپس بر روی دکمه ی “ثبت” کلیک نمایید.

بلاگ اسکای :

دی ان اس ها : ns1.blogsky.com و ns2.blogsky.com

آموزش اتصال دامنه در بلاگ اسکای : در پنل خود به قسمت “اتصال دامین به وبلاگ” بروید و آدرس دامین را وارد کنید.

ثامن بلاگ :

دی ان اس ها : ns1.samenblog.com و ns2.samenblog.com

آموزش اتصال دامنه در ثامن بلاگ : روی قسمت  امکانات دیگر/اتصال دامنه کلیک کنید و دامنه را وارد کنید.

لوکس بلاگ :

دی ان اس ها : ns1.mahtarin.com و ns2.mahtarin.com

آموزش اتصال دامنه در لوکس بلاگ : به پنل خود در سایت لوکس بلاگ بروید و از مسیر اتصال دامنه به وبلاگ/اتصال دامنه جدید نام دامنه و سایر مشخصات خواسته شده را وارد کنید.

رزبلاگ :

دی ان اس ها : ns1.rozblog.com  و ns2.rozblog.com

آموزش اتصال دامنه در رزبلاگ : به پنل وبلاگ خود بروید و از مسیر “تنظیمات/اتصال دامنه به وبلاگ” مشخصات دامنه ی خود را در بخش “اتصال دامنه جدید وارد کنید و بر روی دکمه ی “اتصال دامنه” کلیک کنید.

بلاگ وب :

دی ان اس ها : ns1.blogveb.com و ns2.blogveb.com

آموزش اتصال دامنه در بلاگ وب : در پنل خود به قسمت دامین/اتصال نام دامنه و سایر مشخصات خواسته شده را وارد کنید و بر روی دکمه ی “ذخیره” کلیک نمایید.

در صورتی که سرویس وبلاگ شما در لیست بالا وجود ندارد می توانید از پشتیبانی سرویس وبلاگ خود دی ان اس ها را درخواست کنید.

 

2 دیدگاه

  1. علی

    ممنون از شما

  2. فلاح

    سلام
    من میخام واسه وبلاگم تو بلاگر دامین بخرم و اینا رو میدونم که آی آر نمیشه مگه اینکه یه هاست بخری و از کنترل پنلش و …. و برای دات کام ها هم از سایت های واسطه استفاده کنیم…
    فقط سوالی که مطرح هست اینه که چون سرورهاش تو ایران فیلت رند اگه از دامین استفاده کنیم اونوقت تصاویر و قالب های پیش فرض بلاگر بدون استفاده از مسدودشکن ها بارگزاری میشن یا نه؟
    با احترام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.