مرکز آموزش تهران هاست

حرفه ای تر شوید

نکات مهم در ارسال پست

در این پست کوتاه، قصد دارم تعدادی راهکار به شما مخاطب عزیز تهران هاست ارائه دهم تا به این ترتیب بتوانید هرچه سریع تر رتبه الکسای سایت خود را به حد مطلوبی برسانید  و همچنین ورودی های سایتتان از موتورهای جستجو را افزایش دهید.

هدف از ارائه این مطالب، بالا بردن کیفیت پست های ارسالی شما می باشد، نه سایت. اما رابطه عمیق بین سایت و مطالب آن باعث می شود کیفیت سایت شما هم نیز بهبود یابد.

گرچه یکی از مباحث مهم در این زمینه سئو کردن سایت می باشد اما خب؛ گاهی بنا به مسائل مالی و… نمی توان از سئو استفاده کرد، اما با رعایت چند نکته ساده تا حدودی می توان به این مهم دست یافت.

این مطلب حاصل تجربه شخصی بنده می باشد و با استفاده از همین چند نکات مهم در ارسال پست به نتیجه مطلوب رسیدم.

1-نظم

در ارسال پست هایتان سعی کنید نظم را رعایت کنید، به عنوان مثال به جای اینکه یک روز 5پست ارسال کنید و 3روز حتی یک پست هم ارسال نکنید، نباید به این صورت باشد.

بهتر است زمان بندی کنید و به صورت مرتب و منظم و در بازه زمانی مشخص پست هایان را ارسال کنید، مثلا اگر قرار است در یک هفته 14 پست ارسال کنید، بهتر است روزی 2پست ارسال کنید.

2-اجتماعی

ارسال پست

وب سایت خود را در شبکه های اجتماعی معرفی کنید و مطالب خود را در آنها قرار دهید.

همچنین می توانید لینک مطالبتان را به صورت دستی در شبکه های اجتماعی قرار دهید.

3-نام URL

ارسال پست

بهتر است URL پست های شما حاوی عنوان مطلب شما باشد.این یک مزیت برای پست های شما به حساب می آید.

4-تصاویر

از تصاویر در پست های خود استفاده کنید و نام های مرتبط با عنوان پستتان برای آنها قرار دهید.

5-کلمات کلیدی

از قرار دادن کلمات کلیدی تکراری در مطالب خود جدا پرهیز کنید زیرا امکان دارد گوگل شما را اسپم کنید و رهایی از اسپم های گوگل به این سادگی ها نمی باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.