مرکز آموزش تهران هاست

حرفه ای تر شوید

با سلام
ضمن آرزوی ساعاتی خوش برای شما

آدرس جدید ورود به سرور پارسه تهران هاست

از این پس می توانید با مراجعه به سایت http://parseh.tehranhost.com:2082 وارد سی پنل خود شوید. بهتر است همیشه از این آدرس بجای آدرس ip سرور استفاده کنید در صورت تغییر سرور آی پی این آدرس به طور خودکار به سرور جدید تغییر می کند.

راه اندازی مرکز آموزش تهران هاست

مرکز آموزش تهران هاست آبان ماه 1391 راه اندازی شده است. در فاز اول سعی شده است مطالب آموزشی مربوط به سیستم های مدیریت محتوا ( وردپرس ، جوملا ، نیوک و … ) و آموزش کنترل پنل های لینوکس ( سی پنل و دایرکت ادمین ) و همچنین آموزش مدیریت و امنیت سرور ارسال شود. طبق برنامه تا چند ماه آینده این مرکز موضوعات بیشتری را پشتیبانی خواهد کرد.

حذف دی ان اس های نجواهاست

با توجه به ارسال 2 اطلاعیه قبلی “اطلاعیه تغییر نام نجواهاست به تهران هاست ” و “اطلاعیه تغییر دی ان اس های نجواهاست به تهران هاست ” برای مشتریانی قدیمی که قبلا با نام نجواهاست از ما سرویس هاست اشتراکی خریداری کرده اند بزودی دی ان اس های نجواهاست حذف می شود لطفا برای جلوگیری از اختلال در سایت دی ان اس های سایت خود را بررسی کنید. دی ان اس های جدید سرور پارسه ns20.tehranhost.com و ns21.tehranhost.com می باشد. کافیست توسط سایت intodns.com دی ان اس های خود را بررسی کنید. در صورتی که دی ان اس های شما ns3.najvahost.com و ns4.najvahost.com بود دی ان اس ها را تغییر دهید و یا یک درخواست پشتیبانی برای تغییر دی ان اس ها ایجاد کنید.

لازم است تمام دامنه هایی که به هاست اشتراکی شما وصل می باشد را توسط سایت intodns.com بررسی کنید. سپس در بالای صفحه قسمت Domain NS records دی ان اس های شما نوشته شده است. در صورتی که دی ان اس های دامنه شما ns20.tehranhost.com و ns21.tehranhost.com بود هیچ مشکلی وجود ندارد.

لطفا توجه داشته باشید :
*این قسمت برای مشتریان قدیمی می باشد. در صورت که هاست خود را جدید خریداری کرده اید نیازی به تغییر دی ان اس ندارید اما برای اطمینان بیشتر می توانید دامنه های خود را بررسی کنید.

*برای امنیت بیشتر که این ایمیل از تهران هاست به شما ارسال شده است کپی همین ایمیل در اخبار تهران هاست با لینک ” ” موجود می باشد.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر می توانید از قسمت ارسال درخواست پشتیبانی اقدام کنید.

راه اندازی بخش نظرات مشتریان

شما مشترک عزیز می توانید از 2 روش نظرات خود در مورد کیفیت سرویس های ارائه شده ، کیفیت پاسخ گویی بخش پشتیبانی و تلفنی پرسنل ارسال کنید

روش اول : ارسال نظرات در بخش نظرات مشتریان : با مراجعه به آدرس http://www.tehranhost.com/portal/submitticket.php?step=2&deptid=6 می توانید نظر خود را ارسال کنید. شما برای ارسال نظر در این بخش نیاز به وارد کردن نام کاربری و رمز عبور خود در پورتال تهران هاست را دارید.

روش دوم : ارسال پیامک از شماره تلفن همراه ثبت شده در پورتال تهران هاست به شماره 02166847775

*نظرات شما در سایت قابل نمایش می باشد و لینک آن به شما اطلاع داده می شود.

راه اندازی بخش پشتیبانی سیستم های مدیریت محتوا

با توجه به درخواستهای بسیار زیاد مشتریان سرویس هاست اشتراکی در رابطه با سیستم
مدیریت محتوا (سی ام اس) های وبسایت هایشان این بخش برای رفع خطا ها ،
تغییرات در سیستم، برنامه نویسی ماژول ها، نصب و تغییرات در قالب و … راه
اندازی شده است. با توجه به اینکه این بخش خارج از وظایف پشتیبانی است لذا
این بخش غیر رایگان می باشد.
برای اطلاعات بیشتر روی این لینک کلیک کنید.

خدمات زیر بزودی ارائه می شود :

هاست پربازدید : در صورتی که سایت پربازدیدی داشته باشید می توانید از این سرویس استفاده کنید.
هاست پشتیبان : توسط این سرویس می توانید نسخه پشتیبان سایت ها و یا فایل های خود را به این هاست انتقال دهید تا در زمان از دست رفتن اطلاعات از آن استفاده کنید.

—————————–
این ایمیل در تاریخ 5 دی ماه 1391 به شما ارسال شده است و قابل پاسخ نمی باشد. لطفا از پاسخ دادن به این ایمیل خودداری کنید.
در صورتی که این ایمیل برای شما اسپم شده است لطفا روی دکمه not spam کلیک کنید تا خبرنامه های بعدی به inbox شما ارسال شوند.

2 دیدگاه

  1. parviz

    سلام
    از مركز آموزش تهران هاست ايميلي جهت آموزش براي وردپرس براي اينجانب ارسال نشده است . براي راه اندازي وردپرس مشكل دارم . ممنون كه راهنمايي بفرماييد .
    با تشكر
    پرويز شجاعي پارسا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.