مرکز آموزش تهران هاست

حرفه ای تر شوید

از جمله سرویس های محبوب تهران هاست که در مدت کوتاهی توانست جایگاه مناسبی در بین مشتریان پیدا کنید هاست سی پنل ایران بود که با امکانات بسیار عالی ارائه گردید.

پس از ارائه ی این سرویس تعدادی از نمایندگان تهران هاست که درخواست نمودند که این سرویس در سطح نمایندگی هاست سی پنل ایران برای آنان نیز فراهم شود تا بتوانند این سرویس را در اختیار مشتریان خود قرار دهند.

احتمال دارد شما جزء آن دسته از مشتریانی باشید که اخیرا ایمیلی با عنوان “هشدار در مورد تحریم دامنه” از برخی شرکت های دیگر غیر از تهران هاست یا شرکتی هاستینگی که دامنه را از طریق آن ثبت کرده اید دریافت کرده باشید.

ماجرا از این قرار است که شرکت هلندی رسلو (resello.com) که تخمین زده می شود بیش از 80 درصد دامنه های ایرانیان در این شرکت ثبت شده باشد اعلام کرده است که دیگر مشتریان ایرانی نمی توانند برخی خدمات این شرکت را از جمله ثبت دامنه ی جدید دریافت کنند به این معنا که با مشخصات ایران دیگر نمی توان دامنه ی جدیدی ثبت کرد و این در حالی است که تقریبا هیچ مشکلی برای تمدید یا استفاده از دامنه های قبلی ثبت شده وجود ندارد.

همانگونه که اطلاع دارید شرکت رسلو، ایران را در لیست کشورهای مورد تحریم خود قرار داده است و دیگر امکان ثبت دامنه ی جدید با مشخصات ایران در این شرکت وجود ندارد. این شرکت برای تمدید دامنه تا دو ماه و برای انتقال دامنه 12 ماه فرصت داده است اما تهران هاست قصد دارد قبل از این زمان دامنه ها را به شرکت جدید منتقل نماید.

تهران هاست با شروع فعالیت خود در شبکه های اجتماعی به ویژه نرم افزارهای ارتباط جمعی مبتنی بر تلفن های همراه مانند تلگرام امکانی با عنوان “تخفیف بیست” را برای مشتریان خود در این شبکه ها طراحی نموده است.

دلیل اینکه ما نام بیست را برای این نوع از تخفیف های خود انتخاب نمودیم این است که عدد بیست تداعی گر یک عدد کامل و عالی برای ماست و تخفیف 20 که در قالب اعلام کد تخفیف در شبکه های اجتماعی تهران هاست ارائه می گردد دارای چند ویژگی بسیار مهم و خلاقانه است که به برخی از آنها اشاره می گردد.

تهران هاست مفتخر است با ارائه ی سرویس هاست ویژه لینوکس آلمان به نیاز آن دسته از کاربرانی که به دنبال هاست با کیفیت و مطمئن هستند پاسخ دهد و گامی دیگر در راستای تحقق مشتری مداری بیشتر بردارد.

خدمت آن دسته از مشتریان گرامی تهران هاست که هاست اشتراکی لینوکس آلمان بر روی سرور الماس 2 سرویس دارند به اطلاع می رساند که تهران هاست در راستای بروزرسانی سخت افزاری و نرم افزاری این سرور در نظر دارد در روز پنج شنبه مورخ 9 اردیبهشت 1395  ساعت 1 بامداد سرور میزبان این سرویس را تغییر دهد.

ضمن عرض سلام خدمت شما مشتریان گرامی تهران هاست به اطلاع می رسانیم که به منظور ارتقاء سخت افزاری و نرم افزاری سرور pars به نشانی pars.tehranhost.com انتقال این سرور در تاریخ یکشنبه 22 فروردین 1395 انجام خواهد شد و از کلیه ی کاربران عزیزی که بر روی این سرور دارای سرویس می باشند تقاضا می گردد حتی الامکان از روز اعلام شده ساعت 8 صبح الی 18 عصر که احتمالا انتقال اطلاعات به طول خواهد انجامید از بروز رسانی سایت خویش خودداری نمایند..

به اطلاع آن دسته از مشتریان محترم تهران هاست که از سرویس هاست اشتراکی آمریکا سرور parseh.tehranhost.com استفاده می کنند می رسانیم که در راستای ارتقاء سطح کیفی سرویس دهی این سرور در تاریخ 9 اسفند 1394 این سرور به سرور جدیدی با قالبیت ها و سطح امنیت بالاتر سخت افزاری و  نرم افزاری منتقل خواهد گردید.

به اطلاع کلیه ی مشتریان گرامی سرور پارسه2 (parseh2.tehranhost.com) می رساند که تهران هاست به منظور ارتقاء سخت افزاری و نرم افزاری سرورهای خود در این مرحله قصد دارد سرور پارسه2 را به سروری جدیدتر انتقال دهد.

تهران هاست در راستای افزایش امینت و عملکرد سرورهای لینوکس خود از مهر 1394 سرورهای جدید خود را مبتنی بر سیستم عامل کلاد لینوکس ارائه می نماید.