مرکز آموزش تهران هاست

حرفه ای تر شوید

برای بیشتر شدن امنیت وردپرس می توانید رمز دوم روی پنل مدیریت آن ( پوشه wp-admin ) ایجاد کنید.

با ایجاد این رمز می توانید از ورود هکر ها به پنل مدیریت سایت وردپرسی خود جلوگیری کنید.

روش ایجاد رمز پوشه مدیریت وردپرس روی کنترل پنل سی پنل :

ابتدا وارد سی پنل شوید و سپس روی گزینه file manager کلیک کنید و روی پوشه wp-admin کلیک راست کنید و مانند تصویر زیر روی گزینه Password Protect کلیک کنید.

ایجاد رمز دوم برای پوشه wp-admin وردپرس

مانند تصویر زیر در قسمت Security Settings تیک Password protect this directory را علامت زده و در قسمت Name the protected directory یک کلمه انتخاب کنید.

ایجاد رمز دوم روی پوشه wp-admin وردپرس

در قسمت Username یک نام کاربری و در قسمت New Password یک رمز عبور انتخاب کنید و روی گزینه add/modify authorized user کلیک کنید تا رمز دوم ایجاد شود.

روش ایجاد رمز پوشه مدیریت وردپرس روی کنترل پنل دایرکت ادمین :

ابتدا وارد کنترل پنل شوید و روی گزینه file manager کلیک کنید. سپس مانند تصویر زیر برای پوشه wp-admin روی گزینه Protect کلیک کنید

ایجاد رمز دوم مدیریت وردپرس

مانند تصویر زیر در قسمت Protected Directory Prompt یک کلمه انتخاب کنید و در قسمت Set/Update User یک نام کاربر و در قسمت Password یک رمز عبور انتخاب کنید و تیک Protection Enabled را علامت بزنید و روی گزینه save کلیک کنید.

ایجاد رمز دوم مدیریت وردپرس

بعد از ایجاد رمز دوم برای ورود به پنل مدیریت wordpress لازم است ابتدا نام کاربری و رمز عبور دوم را وارد کرده و سپس نام کاربری و رمز عبور وردپرس خود را وارد کنید.

در پایان اگر چنانچه با خطا “The page isn’t redirecting properly  ” در صفحه ی مربوط به ورود به پنل ادمین وردپرس مواجه شدید می توانید از این آموزش جهت رفع آن اقدام نمایید.

1 دیدگاه

  1. مهران

    ممنونم مفید بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.